loading...
مرکز مشاوره تحصیلی تهران مشاوره
اردیبهشت بازدید : 63 شنبه 27 بهمن 1397 نظرات (0)

هر سال پس از مشخص شدن نتایج کنکور سراسری، داوطلبان در تکاپوی انتخاب رشته کنکور هستند و از آن جا که تعداد داوطلبان کنکور سراسری 98 همانند سال های اخیر، در گروه آزمایشی علوم تجربی به نسبت سایر گروه های آزمایشی همچون ریاضی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی بیشتر است داوطلبان کنکور تجربی به نسبت سایر داوطلبان استرس بیشتری را متحمل می شوند بنابراین داوطلبان کنکور گروه آزمایشی علوم تجربی، می بایست با اطلاع از زیرگروه های مختلف گروه آزمایشی علوم تجربی، با شناخت علاقه و استعداد خود، نحوه صحیح انتخاب رشته کنکور، کسب اطلاعات لازم در رابطه با دوره ها و دانشگاه های مختلف و شرایط هر یک از دوره ها و دانشگاه ها و … بهترین انتخاب را داشته باشند، به همین دلیل نیاز به تهیه مقاله ای تحت عنوان انتخاب رشته کنکور تجربی 98 احساس شد. اگر شما نیز جزو داوطلبان شرکت کننده در کنکور تجربی هستید و یا قصد کسب اطلاعات در این زمینه را دارید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را با دقت مطالعه فرمایید.

اردیبهشت بازدید : 97 شنبه 27 بهمن 1397 نظرات (0)

پس از برگزاری کنکور سراسری در روزهای 13 و 14 تیرماه برای داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید (6-3-3) داوطلبان شرکت کننده در کنکور سراسری 98 بی صبرانه منتظر اعلام نتایج کنکور سراسری هستند تا پس از اطلاع از رتبه و ترازی که در بزرگترین آزمون رقابتی کشور کسب کرده اند، اقدام به انتخاب رشته نمایند. از آن جا که اطلاع به موقع از زمان اعلام نتایج کنکور سراسری 98 می تواند در اقدام به موقع جهت انجام انتخاب رشته موثر باشد، این مطلب را به اعلام نتایج کنکور سراسری اختصاص داده ایم تا در آن علاوه بر زمان اعلام نتایج کنکور سراسری 98 به نحوه مشاهده نتایج کنکور سراسری و زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 98 بپردازیم. بنابراین اگر شما نیز جزو شرکت کنندگان کنکور سراسری 98 و منتظر اعلام نتایج کنکور سراسری 98 هستید، پیشنهاد می کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

اردیبهشت بازدید : 69 شنبه 27 بهمن 1397 نظرات (0)

اکثر داوطلبان گروه آزمایشی علوم انسانی به سودای پذیرش در چند رشته خاص مثل حقوق، روانشناسی، حسابداری و مدیریت، رشته علوم انسانی را انتخاب کرده اند، در صورتی که اولا رشته های دیگری نیز در این گروه آزمایشی وجود دارند که از بازار کار خوبی برخواردار می باشند و ثانیا، دانشگاه ها ظرفیت محدودی دارند و در نتیجه از بین تعداد زیاد داوطلبان شرکت کننده در کنکور گروه آزمایشی علوم انسانی، تعداد محدودی در رشته های مذکور پذیرفته خواهند شد. نکته مهم در رابطه با رشته های فوق این است که این رشته ها در دانشگاه آزاد، پیام نور و غیرانتفاعی نیز هم به صورت با آزمون و هم بدون آزمون ارائه می شود ولی اغلب داوطلبان شرکت کننده در کنکور گروه آزمایشی علوم انسانی می خواهند شانس خود را جهت پذیرش در دوره های روزانه و در بهترین دانشگاه ها امتحان کنند و اغلب نیز اطلاعات چندانی در این رابطه ندارند و در تماس هایی که با مشاوران تهران مشاوره برقرار می کنند، اغلب از مشاوران می پرسند من با رتبه ای که کسب کرده ام در فلان رشته پذیرفته خواهم شد؟ به دلیل تعدد این پرسش، این مقاله را تحت عنوان انتخاب رشته کنکور انسانی نگاشته ایم تا شما داوطلبان گرامی و آینده ساز این مرز و بوم با مطالعه آن اطلاعات معقولی در رابطه با نحوه انتخاب رشته کنکور انسانی کسب نمایید.

اردیبهشت بازدید : 51 پنجشنبه 25 بهمن 1397 نظرات (0)

هر ساله آزمونی زیر نظر سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان جهت سنجش و جذب دانش آموزان با استعداد به مدارس تیزهوشان برگزار می گردد. از سال گذشته آزمون تیزهوشان ششم به هفتم حذف و جذب دانش آموزان در این مقطع از طریق جدول امتیازبندی و آزمونی به نام آزمون سنجش هوش انجام می گیرد. خانواده ها و دانش آموزان متقاضی ثبت نام آزمون سنجش هوش (برای مقطع ششم به هفتم) و همچنین خانواده ها و دانش آموزان متقاضی ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم نیازمند کسب اطلاعات به موقع در رابطه با این آزمون ها می باشند. به هیمن دلیل، تیم تهران مشاوره بر آن شد تا با راه اندازی کانال اطلاع رسانی تلگرام در محبوب ترین، پر مخاطب ترین و در دسترس ترین پیام رسان حال حاضر، تمامی اطلاعات لازم در رابطه با آزمون تیزهوشان را به اطلاع خانواده ها و دانش آموزان برساند، تا دانش آموزی بی اطلاعی از ورود به یکی از بهترین مدارس کشور، باز نماند. با عضویت در کانال تلگرام تیزهوشان، از آخرین اخبار مربوط به آزمون تیزهوشان مطلع گردید.

اردیبهشت بازدید : 44 پنجشنبه 25 بهمن 1397 نظرات (0)

هر ساله آزمونی جهت جذب دانشجویان رشته های گروه پزشکی تحت عنوان آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور برگزار می شود. این آزمون جزو آزمون های مهم و پرمتقاضی محسوب می گردد. ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 در بازه زمانی 30 بهمن لغایت 10 اسفند 97 انجام شده و زمان برگزاری این آزمون 30 و 31 خرداد ماه سال 1398 خواهد بود. یکی از سوالات متداولی که داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 در تماس های خود با مشاوران حوزه مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تهران مشاوره مطرح می کنند، در رابطه با لیست رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 بوده و یکی دیگر از سوالات پر تکرار داوطلبان این است که به طور مثال چه کسانی با چه مدارکی می توانند در آزمون کارشناسی ارشد رشته اتاق عمل، ژنتیک انسانی، بینایی سنجی و … ثبت نام و شرکت نمایند. به همین دلیل ما در این مطلب لیست رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 را به همراه مدارک تحصیلی مورد پذیرش هر رشته ارائه داده ایم.

اردیبهشت بازدید : 57 پنجشنبه 25 بهمن 1397 نظرات (0)

پس از  اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد 98 و مشخص شدن نتایج آزمون بر روی سایت، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته باید در زمان مقرر شده از سوی سازمان سنجش برای انتخاب رشته اقدام نمایند. اما لازم است به این نکته توجه داشته باشید که بر خلاف اینکه مرحله ثبت نام کنکور سراسری 98 و ثبت نام کنکور آزاد 98 ادغام شده است، اما مرحله انتخاب رشته کنکور سراسری و کنکور دانشگاه آزاد 98 به صورت مجزا انجام می شود. بنابراین داوطلبان برای انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98 می بایست به سایت آزمون مراجعه نمایند و به محض انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98 اقدام به دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98 نمایند و پس از مطالعه دقیق برای انجام انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98 اقدامات لازم را انجام دهند.

اردیبهشت بازدید : 69 پنجشنبه 25 بهمن 1397 نظرات (0)

همانطور که مطلع هستید آزمون دکتری سراسری و آزاد 98 با یکدیگر ادغام شده اند و طی این اقدام تنها یک آزمون برای مقطع دکتری توسط سازمان سنجش برگزار می گردد.‍‍‍‍‍ اما در رابطه با اعلام نتایج دکتری سراسری و آزاد 98 نیز لازم است به اطلاعتان برسانیم که نتایج نهایی دکتری سراسری 98 و نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ به صورت جداگانه اعلام خواهد شد.در این مقاله به بررسی مواردی نظیر اعلام نتایج آزمون دکتری سراسری 98، مصاحبه دکتری سراسری 98 ، مدارک مصاحبه دکتری سراسری 98 و … پرداخته ایم.

اردیبهشت بازدید : 63 پنجشنبه 25 بهمن 1397 نظرات (0)

طی تصمیمات سازمان سنجش آموزش کشور و روسای دانشگاه آزاد، در سال های اخیر کنکور سراسری و دانشگاه آزاد ادغام شده است. در واقع از بخشی از مراحل جذب دانشجوی دانشگاه های سراسری و آزاد همچون ثبت نام کنکور سراسری، برگزاری کنکور سراسری و همچنین اعلام نتایج کنکور سراسری و دانشگاه آزاد با یکدیگر ادغام شده و دیگر داوطلبان کنکور سراسری و دانشگاه آزاد در دو آزمون متفاوت شرکت نخواهند کرد و فقط انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و آزاد به طور جداگانه انجام خواهد شد. زمان برگزاری کنکور سراسری و دانشگاه آزاد 98 در تاریخ 13 و 14 تیر ماه سال 1398 برگزار خواهد شد. نکته مهم در رابطه با برگزاری کنکور سراسری، همراه داشتن کارت ورود به جلسه کنکور سراسری زمان برگزاری کنکور سراسری می باشد.

اردیبهشت بازدید : 76 پنجشنبه 25 بهمن 1397 نظرات (0)

از آنجا که همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98 جزو الزامات حضور در جلسه آزمون دکتری 98 است، بر آن شدیم تا قبل از فرارسیدن زمان برگزاری آزمون دکتری سراسری و آزاد 98 در این مطلب به زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98 ، نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98 ، نحوه رفع اشکال احتمالی کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98 و همچنین زمان برگزاری آزمون دکتری 98 بپردازیم. بنابراین توصیه می کنیم این مطلب را با دقت هر چه تمام مطالعه فرمایید تا از مشکلات احتمالی جهت حضور در جلسه آزمون دکتری 98 مطلع گردید.

اردیبهشت بازدید : 79 پنجشنبه 25 بهمن 1397 نظرات (0)

از آن جا که فرصت زیادی تا زمان برگزاری آزمون دکتری 98 باقی نمانده است، این مطلب را به یکی از مهمترین موضوعات قبل از برگزاری آزمون دکتری، یعنی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98 اختصاص داده ایم، چرا که همراه نداشتن کارت ورود به جلسه در روز برگزاری آزمون دکتری 98 و یا درج اشتباه اطلاعات ثبت نامی داوطلب بر روی کارت ورود به جلسه، باعث ممانعت از ورود داوطلب سر جلسه آزمون دکتری خواهد شد. پیرو تماس های مکرر داوطلبان آزمون دکتری 98 در رابطه با زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98 لازم به ذکر است که کارت ورود به جلسه از روز سه شنبه 30 بهمن 98 لغایت 2 اسفند 98 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل دریافت خواهد بود.

تعداد صفحات : 194

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1933
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 1,710
  • باردید دیروز : 383
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,509
  • بازدید ماه : 4,329
  • بازدید سال : 27,720
  • بازدید کلی : 302,200